perjantai 6. helmikuuta 2015

We're part of a story, part of a tale

Olin jo alottanutki jonkun tekstin kirjottamisen ja se on jääny kirjottamasta loppuun joten kelausta menneeseen. Viimeks taisin olla kipee ja parantumassa hiljalleen ja nythän oon tosiaan ollu ihan terve.

Viime viikonloppu meni shoppailessa, hengatessa, kattoessa muodostelmaluistelua ja töissä ollessa eli aikalailla ihan perus meiningillä mentiin.

Tää viikko on hujahtanu nopeesti ohi ja nyt onki taas viikonlopun aika, se ku tuntuu aina olevan se viikon kohokohta valehtelematta. Raahasin M tänään Richmondiin ja käytiin perjantai kahvilla ja sit kävin ostaan dry shampoon ja illaks karkkia ja Glamourin luettavaks. Eli karkilla ja glamourilla on mun viikonloppu alkanu.

Väsyneet aivot ei nyt jaksa ajatella mitä kaikkee viikolla on tapahtunu mut oon yrittäny pitää blogin mielessä ja ottanu jopa ehkä pari kuvaa jotka tänne voin laittaa :) Kylppäri remppahan meillä on täällä menossa et jipiijajee :D Mut uimahallissa pääsee suihkuun joten ainaki hyvä syy mennä sinne, mun hiuksiahan en osaa pestä ilman et kylppäri lainehtii koska käytössä on vaan kylpyamme...

Huomiselle on huikeeta tekemistä ja niistä kerronki sit myöhemmin! Toisen blogin puolella voi käydä kattelemassa muutamia reissu kuvia Teneriffalta jos kiinnostaa.


Kew Gardens

Koska kelit oli plussalla ja sato vettä... Suomalaisena muo tää jotenki huvitti :D


Kahvi seuraa <3

Kokkailua :)

Koska mun uudet yökkärit on parhaat!

Koska meillä sato lunta ja olin meidän talosta ainut joka oli et oh god no!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti