sunnuntai 1. maaliskuuta 2015

Several Miles From The Sun

Mun neljän päivän loma sujui hyvin ja oli ihana olla yksin ku sai keskittyä rauhassa koulu juttuihin ja vaan olla ja mennä oman mielen mukaan. Mun sosiaalinen elämä oli aika huonoa, mutta niin rentouttavaa olla yksin! Sillon lauantaina remppa mies kävi maalaamassa meidän kylppärin ja sunnuntaina heräsin ihanaan flunssaan, kaikki paikat tukossa. En tehny muuta ku katoin oscar ehdokas leffoja koska su-ma yönä oliki sit itse gaala jota ei hirveestä olo tilasta huolimatta voinu jättää välistä! Pienen säädön jälkeen katoin gaalan onnistuneesti ja skypetin H:n kanssa samaan aikaan :)

Tää viikko onki sit menny koomassa, en tiedä onko pelkästään univelasta vai mistä mut niin väsyny oon ollu et tuntu et tää viikko on kestäny ikuisuuden. Keskiviikkona olin töissä 12h ja babysittaisn siihen päälle et voitte kuvitella et väsymys taso oli huikee..

Eilen kattelin koneelta Bonesia ja kävin sushilla K:n kanssa, siihen sit rajottu mun sosiaalinen elämä :D Mut tän on pakko säästää rahaa, koska P tulee ens viikolla, sitte on Pariisi ja Saksa! No koska väsymys aste on edelleen huikee niin menin ajoissa nukkumaan ja yhdentoista aikaan heräsin aivan järkyttävään mahakipuun ja eka ajatus oli et nyt tulee ja niinhän sitä tuli, onneks vaan kerran mutta en sit oo tänään tehny muuta ku ollu kotona ja ollu koneella, kävin mä pienellä happihyppelyllä ku ulkona oli niin ihana ilma mut olo on aivan p***a suoraan sanottuna.

No ajoissa nukkumaan vaihteen vuoks ja sillee ja toivottavasti ens viikko alkaa terveenä ja hyvänä ja onnellisena koska viikonloppu!(Snart e du här!!!!!!!)

Kaikille oikeen hyvää yötä ja mukavaa alkavaa viikkoa :)

Loppuun jotain puhelimessa olleita kuvia.








Ei kommentteja:

Lähetä kommentti